RETURER


GARANTI

Vi vill att alla våra kunder ska bli 100% nöjda med sina köp. Om du får problem med en produkt kontakta oss. Normalt står kunden för fraktkostnad till serviceverkstad. Fakturan på betald vara gäller som garantisedel, och finns sparad i vårt fakturasystem. PSC lämnar garanti enligt våra leverantörers villkor, vilket normalt innebär minst ett års garanti. 


ÖPPET KÖP / ÅNGERRÄTT

Kunden måste kontakta en säljare hos PSC för att se om det är möjligt att ångra köpet. Om varan är en standard lagerprodukt, är det vanligtvis möjligt att få full återbetalning. Detta gäller vid obruten förpackning och att kunden hört av sig inom 8 dagar efter levererad produkt. Vid bruten förpackning eller specialbeställningar gäller särskilda villkor, kontakta PSC. Leverans- och returkostnad står köparen för. 


REKLAMATION

PSC tillämpar Teknikföretagens avtal NL09 vid reklamationer. Kontakta PSC så snart som möjligt.